Petitek79

poniedziałek, 29 marca 2010

PETITEK79


nick - postcrossing.com: Petitek79


nick - postcrossing.com.pl: Petitek79


preferencje kartek:
Metro pod każdym względem, chociaż innymi środkami komunikacji miejskiej nie pogardzę jak autobusy, tramwaje, trolejbusy. Także kartki z koleją, głównie nowoczesne pociągi, w ciągłej eksploatacji, a także lokomotywy jak również parowozy które są już tylko ozdobą muzealną.
Interesują mnie również kartki z widokiem miast „z lotu ptaka” oraz pojedyncze obiekty jak zamki, pałace, wieżowce, świątynie, mniej lub bardziej znane miejsca. Piękne widoki będące dziełem natury z morzem, górami, wodospadami lub sielskim widokiem wsi w roli głównej.

strona www/blog:
- Szlakiem Petitka - zdobycze kartkowe oraz wspomnienia z miejsc które odwiedziłem,
- Petitkowy Hyde-Park - luźne myśli i spostrzeżenia na temat tego co mnie otacza.

e-mail: (private swap)
zokula@op.pl

zainteresowania, kilka słów o sobie:
Poznawanie nowego otoczenia od maleńkości było dla mnie fascynujące. Marzyły mi się zawsze wielkie podróże w nieznane lub dalekie wyprawy w różne zakątki świata. W późniejszym wieku przechodziła mi po głowie myśl o studiach na kierunku turystycznym. Ale ostatecznie wybrałem inną ścieżkę zawodową, a wycieczki, podróże i poznawanie świata zostało do dzisiaj jedynie zaszczepione w formie zainteresowań lub sposobu na zagospodarowanie wolnego czasu.
Z zainteresowań ważne miejsce w moim życiu zajmuje sport, a zwłaszcza piłka nożna, lubię obejrzeć dobry film (gatunek mniej ważny- film musi mnie czymś ująć) lub odpocząć sobie po pracy w otoczeniu ciszy, zieleni obcując z naturą lub czynnie pracując w ogródku.
Jednak ponad te wszystkie rzeczy stawiam na pierwszym miejscu rodzinę i czas poświęcony dla niej. Co nie znaczy, że wielu z tych spraw nie można połączyć w jedno.

miasto: Poznań

0 komentarze:

Prześlij komentarz