Ebcia

sobota, 22 maja 2010

EBCIA

- nick - ebcia
- preferencje kartek: widoczki (najlepiej jedno zdjęcie na kartkę, chociaż innymi też nie pogardzę) Lubię, jak z kartkami związana jest jakaś historia, jak ktoś używając kilku słów opowie mi o czymś wesołym, smutnym, inspirującym, itd.

- strona www/blog:
www.ebilencja.blog.onet.pl (takie prywatne, niepocztówkowe ;) )
http://www.flickr.com/photos/ebcia/ (a tu już pocztóweczki)
http://www.zbieranina-literacko-filmowa.blogspot.com
- data urodzin : 15.04.1989 (bardzo mile widziane karteczki widoczkowo-urodzinowe ;) ) Imieninowe widoczki możecie z kolei wysyłać w okolicy 24. grudnia ;)

- e-mail : ebcia1504@gmail.com

- zainteresowania, kilka słów o sobie, wiek, zajęcie: poszukuję, studiuję, piszę, czytam, śpię, słucham muzyki, spotykam ludzi, wysyłam pocztówki. Jestem szatynką, w związku, patriotką, uzależniona od drpg, a czasami i od innych rzeczy. Mam prawdziwych Przyjaciół, fioła na punkcie kupowania książek, niespełnione filmowo-literackie marzenia, zaległości w oglądanych filmach. Lubię udzielać rad, uśmiechać się, milczeć obserwując, decydować o muzyce na imprezach. Kocham moją rodzinę.
Określenie siebie w kilku zdaniach przychodzi mi z trudnością. Mam nadzieję, że tyle wystarczy.

- miasto w którym mieszkasz, lub region: Księstwo Sucha Beskidzka ( ;) ), a studiuję w Krakowie. Województwo małopolskie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz