inkarri

wtorek, 25 maja 2010

inkarri

- nick postcrossing.com: inkarri
- nick postcrossing.com.pl: inkarri


- preferencje kartek: wielkość dowolna, bez obiegu. Interesują mnie przede wszystkim pocztówki z latarniami morskimi, strojami ludowymi, sztuką ludową, skansenami, wiatrakami, budownictwem wiejskim, flagami, herbami, muminkami ;-) i innymi bohaterami z bajek (niekoniecznie Disney), pluszowymi misiami... wiejskie widoczki, cuda natury, dzikie zwierzęta - ale też psy i gryzonie :-) Kocham morze!

- data urodzin: 30 kwietnia 1981

- e-mail: inkarri@interia.pl

- zainteresowania, kilka słów o sobie, wiek, zajęcie - Mam 29 lat, jestem mężatką, mam małego synka. Z zawodu jestem etnologiem, więc interesuje mnie wszystko, co jest z tym związane (i takie kartki najchętniej zbieram). Kolekcjonuję także papeterie i rozmaitą inną "makulaturę". Bardzo lubię pisać listy, czytać, słuchać starego rocka, szyć i chodzić na spacery.

- miasto w którym mieszkasz, lub region - Poznań, Wielkopolska

0 komentarze:

Prześlij komentarz