Pscolka_Jo

środa, 19 maja 2010

PSCOLKA_JO


- nick:
postcrossing.com: Pscolka_jo
postcrossing.com.pl: Pscolka_jo


- preferencje kartek: widokówki miast, zwierzęta, piękne krajobrazy, dzieci, czarno-białe, zabytki, dworki, art-cards, z bajek, baśni, legendy, rysunkowe, śmieszne, z zabawnymi tekstami, sceny z filmów, bajek (szczególnie Disneya), Garfield, kartki przedstawiające coś nietypowego, inne od wszystkich

(Moja prośba: każdą wysłana kartkę zapisz, mogą to być słowa o Tobie, o Twoim regionie, jakaś opowieść lokalna, legenda, baśń. Może to być cytat, który najbardziej lubisz, fragment bądź zdanie z książki, powiedzonko. Ale proszę, nie wysyłaj pustej kartki. To dotyczy także swapów.)

- blog: pscolkajo.blogspot.com
- data urodzin:18.05.1992 (kartki urodzinowe mile widziane)
- e-mail: aniaciu@go2.pl

- zainteresowania, kilka słów o sobie, wiek, zajęcie:
Jestem Ania, osiemnastolatka mieszkającą w niewielkim miasteczku Dukla. Uczęszczam do Katolickiego Liceum Ogólnokształcącego w Krośnie, klasa o profilu ogólnym, z rozszerzeniem matematyki, angielskiego i języka polskiego.
Od 2005 roku jestem członkiem KSM (Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży), więcej o KSM (http://www.ksm.org.pl).
Kocham zwierzęta, w szczególności koty, psy i wszystko co posiada futerko ;)
Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki, moje ulubione zespoły to: Metallica, Evanescence, Linki Park, Łzy, Dżem. Bardzo lubię muzykę filmową oraz utwory fortepianowe.
Moje ulubione filmy: Shrek, Keith, Saga Zmierzch, Władca Pierścieni, Harry Potter, Moja dziewczyna.
Moją drugą pasją po pocztówkach jest czytanie książek.
Moją ulubiona pisarką jest Lucy Maud Montgomery, autorka „Ani z Zielonego Wzgórza”.
Jestem fanką piłki nożnej, moi faworyci to AC Milan i Wisła Kraków.Uwielbiam Kraków I kiedy tylko mogę jadę tam na kilka dni.
Lubię grać w szachy, kiedyś nawet brałam udział w turniejach.

- miasto: Dukla, powiat krośnieński, woj. podkarpackie

0 komentarze:

Prześlij komentarz